Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-14, 10:16   #1
 
nilletms avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Ort: I vinnarcirkeln
Inlägg: 7
Sharp$: 208
Standard

V5/V4/VP Rättvik 14/7


Har några bra idag.

På vinnarspelet gäller förljande
Lopp 1: 5 Haga Bruden - Kanonfin häst som jobbat bra, enda orosmomentet är att Tommy haft infektioner i stallet. Men jag vet att hon är bästa hästen i loppet och kan lätt gå en 30 tid, det kommer man långt på i det här gänget.

Lopp 4: 4 Castor Di Quattro - Tummen är en utav dom mest rutinerade kuskarna i loppet och har helt klart den bästa hästen i gänget.

Lopp 6: Bicc's Hotshot - Tidsmässigt är den 5-åriga valacken och jag tror att han får ta ledningen och håller runt om.

Lopp 8: Paradise Beach - Stod för en grym debut för "Muffen" och imponerade även på Valla. Åter emot ett sämre motstånd idag och det enda som skulle kunna stoppa honom är sjukdom.

På platsspelet gäller följande
Lopp 1: 2 Vera Tabac - Tycker jag är en vettig märr som inte riktigt har fått till det, men gör det vettigt hela tiden. Nu är det ny kusk och läget gör att hon förhoppningsvis kan få hamna i ryggledaren och ta en plats.

Lopp 3: 13 Carmen Miranda - var fin på Gävle och besitter lite kapacitet. Läget är väl lite sådär men förhoppningsvis kan hon få en fin resa och hon fäller många på upploppet.

Lopp 6: 10 Jasmine Frecia - Strömbergs häst som är på G mot formen. Hon är med i platsstriden.

Lopp 7: 4 Dyno Dan - En fin häst som har extremt stor kapacitet, är lite valpig men var kanon sist på Gävle. Ulf fick säga åt han lite då han inte är helt 100. Men en kanon fin häst som är med om striden idag.

V5
Avd-1 7
Avd-2 5
Avd-3 3
Avd-4 4
Avd-5 6

Återkommer med fulla V5:an.

/nilletm
__________________
KAW
nilletm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 10:19   #2
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3632
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nilletm Visa inlägg
Har några bra idag.

På vinnarspelet gäller förljande
Lopp 1: 5 Haga Bruden - Kanonfin häst som jobbat bra, enda orosmomentet är att Tommy haft infektioner i stallet. Men jag vet att hon är bästa hästen i loppet och kan lätt gå en 30 tid, det kommer man långt på i det här gänget.

Lopp 4: 4 Castor Di Quattro - Tummen är en utav dom mest rutinerade kuskarna i loppet och har helt klart den bästa hästen i gänget.

Lopp 6: Bicc's Hotshot - Tidsmässigt är den 5-åriga valacken och jag tror att han får ta ledningen och håller runt om.

Lopp 8: Paradise Beach - Stod för en grym debut för "Muffen" och imponerade även på Valla. Åter emot ett sämre motstånd idag och det enda som skulle kunna stoppa honom är sjukdom.

På platsspelet gäller följande
Lopp 1: 2 Vera Tabac - Tycker jag är en vettig märr som inte riktigt har fått till det, men gör det vettigt hela tiden. Nu är det ny kusk och läget gör att hon förhoppningsvis kan få hamna i ryggledaren och ta en plats.

Lopp 3: 13 Carmen Miranda - var fin på Gävle och besitter lite kapacitet. Läget är väl lite sådär men förhoppningsvis kan hon få en fin resa och hon fäller många på upploppet.

Lopp 6: 10 Jasmine Frecia - Strömbergs häst som är på G mot formen. Hon är med i platsstriden.

Lopp 7: 4 Dyno Dan - En fin häst som har extremt stor kapacitet, är lite valpig men var kanon sist på Gävle. Ulf fick säga åt han lite då han inte är helt 100. Men en kanon fin häst som är med om striden idag.

V5
Avd-1 7
Avd-2 5
Avd-3 3
Avd-4 4
Avd-5 6

Återkommer med fulla V5:an.

/nilletm
Lägg gärna dina Vinnare & Plats-lir i rätt tråd, vore ju synd om vi Sharp$:are skulle missa "fina" lir...

https://www.sharps.se/forums/trav-gal...-odds-lopande/
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 10:23   #3
 
nilletms avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Ort: I vinnarcirkeln
Inlägg: 7
Sharp$: 208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Lägg gärna dina Vinnare & Plats-lir i rätt tråd, vore ju synd om vi Sharp$:are skulle missa "fina" lir...

https://www.sharps.se/forums/trav-gal...-odds-lopande/
Var det med en gnutta ironi? Will do.
__________________
KAW
nilletm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 11:04   #4
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3632
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nilletm Visa inlägg
Var det med en gnutta ironi? Will do.
Jag var absolut inte ironiskt! Sorry om det kunde missförstås!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 12:22   #5
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

Jag tänker mig följande:
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 14:39   #6
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1689
Standard

Jag spikar Ariel Tabac idag, Samuel Rehn är överlägsen kusk och jag litar på att han vet det också. Spurtar förbi sista 50 meterna.
Spikar även Linslusen som möter ett överkomligt gäng.
Så var mina ideer iaf.
Den fega spikar väl Biccs Hotshot i 3:e, men jag tänkte mig att den plumpar idag.
DIF är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 14:51   #7
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Den fega spikar väl Biccs Hotshot i 3:e, men jag tänkte mig att den plumpar idag.
Feg och feg. Om han håller sig i trav vinner han enkelt.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 15:17   #8
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LudvigB Visa inlägg
Feg och feg. Om han håller sig i trav vinner han enkelt.
Klart bästa hästen och vinner förmodligen, men jag spikar i första till 10% och har "råd" att offra några lyxstreck men inser såklart att det är överflödigt.
DIF är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 15:36   #9
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Klart bästa hästen och vinner förmodligen, men jag spikar i första till 10% och har "råd" att offra några lyxstreck men inser såklart att det är överflödigt.
Helt rätt! Om du har feeling ska du spela så.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-14, 18:46   #10
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Jag spikar Ariel Tabac idag, Samuel Rehn är överlägsen kusk och jag litar på att han vet det också. Spurtar förbi sista 50 meterna.
Spikar även Linslusen som möter ett överkomligt gäng.
Så var mina ideer iaf.
Den fega spikar väl Biccs Hotshot i 3:e, men jag tänkte mig att den plumpar idag.
Snygg spik!
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td